Käyttöönotto on todella vaivatonta. Varattuasi esittelyajan lähetämme sinulle kyselyn, jonka perusteella luomme teille käyttövalmiin kyselyn. Näin pääset toteamaan kyselyiden luonnin helppouden ja olet valmis aloittamaan asiakastyytyväisyyden kehittämisen heti.
Luo kyselyt helposti ja anna tekoälyn analysoida vastaukset puolestasi.
Teemme Zeffiin tutustumisen äärimmäisen helpoksi. Kokeile vastaamista kyselyymme ja pääset samalla pohtimaan minkälaiset aiheet veisi teidän tekemistä eteenpäin. Tekoälyn tuoma tehokkuus tulosten analysointiin tekee meistä kaikista datan analysoinnin mestareita!
Miksi valita ZEF?
Enemmän vastaajia
25 vuoden kokemuksella olemme löytäneet parhaat menetelmät tarjota korkeimmat vastausprosentit kyselyihisi. Hienosäädetty käyttökokemus varmistaa, että asiakkaasi nauttivat arvokkaan palautteen antamisesta yhtä paljon kuin sinä nautit vastausten analysoinnista.
Klikkaa ja analysoi
Mielenkiintoisin tapa tutustua tuloksiin; merkityksellisimpien tulosten korostaminen on yhden klikkauksen päässä. 2D- ja Slider-kysymykset on varustettu patentoidulla menetelmällä (Älykäs zoom), joka korostaa tärkeimmät kehityskohteet.
Tiedolla johtaminen
Kasvata asiakkaasi elinkaaren arvoa kuuntelemalla asiakkaitasi päätöksenteossa. Prosessit kehittyvät parhaiten jatkuvilla kyselyillä, joista saat tärkeimmät kohdat hoitoon suoraan asiasta vastaavalle henkilölle organisaatiossanne.
Teemme tästä helppoa sinulle
Oli ilo rakentaa kyselymme Zeffi-alustalle ja työskennellä tiimin kanssa! Zeffi on ehdottomasti nostanut rimaa ja olen erittäin tyytyväinen asiakas!
Autumn Jackson
Michael Jackson Brand
Zeffi ratkaisee kyselytutkimuksen perinteisen kontekstivaikutuksena tunnetun ongelman ja tekee kyselytavasta luotettavan arviointeja tehdessä.
Suvi Ronkainen
Professori
Lapin yliopisto
Hämmästyin kuinka hyvä Zeffin raportti ja älykäs zoomaus on. Saimme suuren lisäarvon ja jopa konkreettiset toimenpiteet mitä tehdä. Suosittelen Zeffiä kaikille!
Pertti Tahvanainen
Toimitusjohtaja
GreenLed
Saka kiihdyttää menestykseen
Iso, isompi, isoin käytettyjen autojen kauppias Suomessa
Saka on tehnyt upeaa työtä autoalalla keskittymällä asiakaslähtöisyyteen. Tutustu alempana mitkä Zeffin ominaisuudet ovat näytelleet suurta roolia Sakan matkalla menestykseen.
Datan siirtyminen integraation läpi CRM-järjestelmään
Integroidun CRM:n avulla Saka saa arvokasta dataa käytettäväksi asiakaspalvelussaan. Integroinnin myötä asiakashistoriatiedot ovat aina saatavilla.
Automaattiset kutsut ja muistutukset
Saka on rakentanut prosessiautomaatioita kyselyjen ympärille lisäämällä automaattisia ilmoituksia. Tämän jälkeen he pystyvät reagoimaan nopeasti uusiin liideihin, reklamaatioihin, kiitoksiin, tilauksiin ja niin edelleen.
Google-arvostelut ovat tärkeässä roolissa asiakkaan tehdessä vertailua
Jatkuvat kyselyt ovat paras tapa pitää Google-arvostelusi korkealla tasolla. Tiedämme kaikki, että valitettavasti asiakas voi olla myös tyytymätön, mikä voi johtaa yhteen huonoon arvosteluun Googlessa. Korkea määrä arvosteluja varmistaa, etteivät yksittäiset arvostelijat tuhoa mainettasi Googlessa.
Pysy kehityksen sykkeessä älykkäiden raporttien avulla
Reaaliaikainen interaktiivinen raportointi varmistaa että pysyt kehityksessä aallonharjalla ja saat ilmoitukset tärkeimmistä tapahtumista suoraan vastaavalle henkilölle organisaatiossasi.
Sentimenttianalyysi
Tekoäly analysoi tekstipalautteita puolestasi. Tunneanalyysi tunnistaa tekstivastausten sävyn ja voit nähdä tekstipalautteen positiivisesta negatiiviseen asteikolla -10 - +10.
Sana-analyysi
Wordcloud-ominaisuus mahdollistaa tehokkaan palautteen käsittelyn. Se jakaa palautteen pienempiin osiin ja voit analysoida, mitkä substantiivit, adjektiivit, verbit ja adverbit löytyvät vapaista palautteistasi.
Nopeat vertailut
Luo kohderyhmiä, ostajapersoonia tai vertaile eri yksiköiden välisiä tuloksia. Interaktiivinen raportointi mahdollistaa tämän kaiken vain muutamalla klikkauksella.
Usein kysytyt kysymykset
Mikä Zeffi on?
Zeffi on ohjelmistoyritys, joka kehittää sähköisiä menetelmiä kasvattaa asiakastyytyväisyyttä, myyntiä ja työtyytyväisyyttä. Zeffi-alustassa yhdistyvät tekoäly ja ZEF Oy:n patentoidut menetelmät.
Mistä tiedän, mitä vastaajilta kannattaa kysyä?
Zeffi on koonnut 25 vuoden aikana alansa parhaiden asiantuntijoiden laatimia valmiita konsepteja, joita voit hyödyntää asiakastyytyväisyytenne, myyntinne ja työtyytyväisyytenne kasvattamisessa. Asiakkaana sinulla on käytettävissä myös 7 henkilön CS-tiimin palvelut - et joudu yksin pohtimaan, mikä olisi paras ratkaisu teille.
Onko NPS meille sopiva mittari?
NPS on yksi käytetyimmistä mittareista asiakkaidemme keskuudessa. Olemme luoneet NPS 2.0 -konseptin, jota voit hyödyntää asiakastyytyväisyytesi kasvattamisessa samalla, kun keräät myönteisiltä arvioijilta liidejä ja Google-arvosteluja.
Kuinka tavoitan minulle keskeiset vastaajat helposti?
Suunnittele asiakaspolku ja mittauspisteet - valitse teille paras tapa tavoittaa vastaajat. Voit kerätä tietoa sähköposti- tai SMS-kutsuilla, jakolinkillä tai upottamalla sisällön verkkosivulle.
Voiko tekoäly analysoida vastaukset puolestani?
Zeffin patentoitu Älykäs zoomaus™ -menetelmä auttaa sinua näkemään yhdellä klikkauksella tärkeimmät havainnot. Raportin tekoäly auttaa sinua analysoimaan oleelliset kehityskohteet myös avoimesta tekstistä ja tiedät tarkalleen, mihin sinun on panostettava.
Miten päivitän NPS:n helposti CRM:n?
Voit yhdistää Zeffin CRM:n ja rikastaa asiakkaiden tietoa tuoreimmalla NPS:llä ja vapaapalautteilla. Luo täysi Feedback loop synkronoimalla myös vastaajalistojen tuonti. Tämä on suoraviivaista ja sisältyy käyttötukeen.