Zeffin ratkaisut
Vaikuttavuus ratkaisee
Kehitettävät asiat eivät jää datatulvan alle - tartu merkityksellisiin asioihin
Tiedolla johtamisessa vyörytetään näyttämölle jatkuvasti uusia työkaluja ja metodeja. Usein asiaan liittyy jälleen uuden järjestelmän käyttöönotto. Varmaa on se, että datamäärä vain lisääntyy ja kokonaiskuvan muodostaminen vaikeutuu.
Voisiko asian ratkaista toisin? Kyllä!
- Zeffillä voit toteuttaa koko tiedonkeruun ja raportoinnin yhdellä järjestelmällä, ilman erillisia visualisointi- tai tilastopaketteja.
- Voit yhdistää useampia kyselyjä yhteen raporttikokonaisuuteen vaivattomasti.
- Käytössäsi on kyselyammattilaisten laatimia valmiita konsepteja - valmiskyselyjä - jotka muokkaat vaivattomasti käyttöösi sopiviksi ja teidän näköisiksi.
- Ja mikä tärkeintä: raportoinnissa Älykäs Zoomaus™ -menetelmä vetää sinulle yhteen merkittävimmät kehityskohteet ja vahvuudet: nappia painamalla!
Huolehdi työyhteisöstä
- Työhyvinvointikysely
- Pulssikysely
- Esimiesarviointi
- 360 arviointi (itse, esimies, vertaiset ja johdettavat)
- Henkilöstön tyytyväisyyskysely
Tutki, arvioi ja kehitä
Valmiit kyselyt kyselyammattilasilta
25 vuoden opit käytössäsi
Zeffin takana on ZEF Oy, suomalainen perheyritys, jolla on 25 vuoden kokemus kyselyiden rakentamisesta. Olemme yhdessä asiakkaidemme kanssa rakentaneet tuhansia kyselyjä ja ottaneet oppia siitä, mikä kyselyissä toimii.
- Kaikki vuosien aikana kertynyt oppi on käytettävissäsi valmiiden kyselyjen ja laadukkaan asiakaspalvelumme kautta.
- Järjestämme tiiviisti (yleensä viikoittain) ilmaisia koulutuksia, jotka ovat kaikille avoimia. Voit myös tilata edullisen organisaatiokohtaisen koulutuksen.
- Et jää yksin kyselyidesi kanssa vaan meiltä saat vaikuttavaa palvelua - asiakaspalveluyksikkömme ei ole vain nimen vuoksi Customer Success -tiimi!
Helppo toteuttaa ja ilahduttava vastata
Zeffin kehityksessä keskeistä on ollut varmistaa ilahduttava vastauskokemus ja helppo rakentaminen.
- Kun kyselyyn vastaaminen on pelillistä ja tempaa mukaansa, vastaaminen keskeytyy harvoin.
- Kyselyn laatiminen on helppoa ja järjestelmä auttaa jatkuvasti eteenpäin interaktiivisen help centerin -avulla. Lisäksi käytössäsi ovat asiakaspalvelun vinkit.
- Asiakkaamme ovat todistetusti tyytyväisiä: oman asiakastyytyväisyyskyselymme 12/2021 mukaan 94,29 % käyttäjistämme suosittelee Zeffiä.
Raportti, joka johtaa toimintaan
Useimmissa perinteisissä kyselytyökaluissa raportointi tuottaa enemmän kysymyksiä, kuin vastauksia. Entäpä jos kyselytyökalu kertoisi sinulle yksinkertaisesti, mitkä asiat vastaajasi kokevat merkittävimmiksi kehittämiskohteiksi - tai vahvuuksiksi - verrattuna muihin kysyttyihin asioihin?
Zeffin Älykäs Zoomaus™ -menetelmä yhdistettynä nelikenttäkysymykseen tekee juuri tämän ja käytettävissäsi on pika-SWOT -analyysin tyyppinen näkyvyys asioihin, joihin tulisi tarttua. Nappia painamalla.
Kyselyjä ei tehdä kyselyjen vuoksi, vaan niistä seuraavan oikeansuuntaisen ja -laajuisen toiminnan vuoksi.
Tartu toimeen ja menesty Zeffin avulla!