Kyselyiden luominen on helppoa. Riippumatta siitä oletko kokenut vai aloittelija.
Älykkäät kysymystyypit
Nelikenttä- ja janakysymykset osoittavat yhdellä klikkauksella, mitkä asiat ovat vastaajille merkityksellisiä. Patentoitu tilastollinen menetelmä.
Design Bot
Design Bot hakee verkkosivuiltasi oikeat fontit, värit, tyylit ja kuvat. Voit käyttää myös kuvia omalta koneeltasi tai integroitua Unsplash-kuvapankkia.
Rajaton määrä käyttäjiä
Käyttäjämäärää ei rajoiteta. Tuo käyttäjiksi kaikki, jotka kyselyjä laativat - vaikka harvemminkin. Zeffi soveltuu teille, olipa käyttäjiä sitten 1 tai 1000.
Valmiit kyselyt
Tarjoamme käyttöösi ammattilaisten laatimat huipputason valmiskyselyt yleisimpiin tapauksiin. Voit luoda kyselyn myös puhtaalta pöydältä.
SMS-kutsut
Paranna kutsujen konversiota kutsumalla vastaajat tekstiviestillä.
Mobiilioptimoitu versio
Mobiili-, tabletti- ja pöytäkoneversio syntyvät kerralla ilman ylimääräistä vaivaa.
Kerää Google Reviews -arvioita
Yhdistä asiakaskyselysi Google Reviews -arviointeihin ja saat tyytyväiset asiakkaasi suosittelemaan palveluasi Googlessa.
Useita eri kieliä
Kyselyn voi laatia monikielisenä - kaikki data kertyy samalle raportille. Automaattinen kielentunnistus ja käännös.
Kysymysten polutukset
Poluta sopivat kysymykset näkymään aiempien vastausten perusteella.
Ilmainen kuvapankki
Tee kyselystäsi upea integroidun Unsplash-kuvapankin kuvilla. Voit ladata myös omia kuviasi tai hyödyntää Design Bottia.
Pisteytetyt tulokset
Saavutettava vastaustila
Sähköpostikutsut
Kutsu vastaajat sähköpostilla ja luo kutsusta juuri teidän näköisenne.
Personoidut kutsuviestit
Huomioi vastaaja yksilönä ja nosta vastausprosenttia älykkäillä kutsuilla.
Vastaajaseuranta
Seuraa vastaustilannetta ja muistuta vastaajia tarvittaessa.
Älykkäät jakolinkit
Voit jakaa kyselyjä jakolinkeillä ja voit yhdistää niihin haluamiasi tunnisteita. Mahdollistaa rajoitetun tunnistamisen (esim. toimipistekohtaiset linkit) ja tutkimusasetelmat (esim. 360-arviointi).
Lähettäjä-osoitteen kustomointi
OPTIO. Voit määritellä lähettäjäosoitteen sähköposti- ja SMS-kutsuille. Lähettäjäosoitteella on merkitystä ja voit asettaa sen juuri mieleiseksi.
Automaattiset kutsut
Lähetä kutsuja automaattisesti, kun kutsuun linkitetylle listalle tulee uusia vastaajia. Lista voi sijaita Zeffissä tai siihen integroidussa järjestelmässä.
CSS- ja JSON-editorit
Zeffi-käyttö ei edellytä koodausosaamista. Jos sinulla sitä kuitenkin on, voit editoreilla kustomoida kyselyjä monipuolisesti.
Vie vastaukset takaisin
Mikään järjestelmä ei ole irrallinen saareke! Vie vastaukset asiakas- tai henkilöstöjärjestelmääsi, mikäli haluat pitää kaiken tiedon yhdessä paikassa. Rikastettu tieto on käytettävissäsi oikeassa paikassa ja palautejärjestelmä on valmis.