Kyselyiden luominen on helppoa. Riippumatta siitä oletko kokenut vai aloittelija.

Älykkäät kysymystyypit

Nelikenttä- ja janakysymykset osoittavat yhdellä klikkauksella, mitkä asiat ovat vastaajille merkityksellisiä. Patentoitu tilastollinen menetelmä. 

 Design Bot

Design Bot hakee verkkosivuiltasi oikeat fontit, värit, tyylit ja kuvat. Voit käyttää myös kuvia omalta koneeltasi tai integroitua Unsplash-kuvapankkia.

Rajaton määrä käyttäjiä

Käyttäjämäärää ei rajoiteta. Tuo käyttäjiksi kaikki, jotka kyselyjä laativat - vaikka harvemminkin. Zeffi soveltuu teille, olipa käyttäjiä sitten 1 tai 1000.

Valmiit kyselyt

Tarjoamme käyttöösi ammattilaisten laatimat huipputason valmiskyselyt yleisimpiin tapauksiin. Voit luoda kyselyn myös puhtaalta pöydältä.

SMS-kutsut

Paranna kutsujen konversiota kutsumalla vastaajat tekstiviestillä.

Mobiilioptimoitu versio

Mobiili-, tabletti- ja pöytäkoneversio syntyvät kerralla ilman ylimääräistä vaivaa.

Kerää Google Reviews -arvioita

Yhdistä asiakaskyselysi Google Reviews -arviointeihin ja saat tyytyväiset asiakkaasi suosittelemaan palveluasi Googlessa.

Useita eri kieliä

Kyselyn voi laatia monikielisenä - kaikki data kertyy samalle raportille. Automaattinen kielentunnistus ja käännös.

Kysymysten polutukset

Poluta sopivat kysymykset näkymään aiempien vastausten perusteella.

Ilmainen kuvapankki

Tee kyselystäsi upea integroidun Unsplash-kuvapankin kuvilla. Voit ladata myös omia kuviasi tai hyödyntää Design Bottia.

Pisteytetyt tulokset

Tee interaktiivisia sisältöjä helposti: testit, liidigenerointi, opetussisältö tai profilointi.

Saavutettava vastaustila

Tee saavutettava kysely räätälöidyn vastaustilan avulla. Olemme huomioineen WCAG 2.1:n vaatimukset.

Sähköpostikutsut

Kutsu vastaajat sähköpostilla ja luo kutsusta juuri teidän näköisenne.

Personoidut kutsuviestit

Huomioi vastaaja yksilönä ja nosta vastausprosenttia älykkäillä kutsuilla.

Vastaajaseuranta

Seuraa vastaustilannetta ja muistuta vastaajia tarvittaessa.

Anonyymit vastaukset

Päätä itse, haluatko vastaajien olevan nimettömiä vai tunnistettuja. Myös vastaajien rajoitettu tunnistaminen, esim. yksittäinen taustatieto muuten anonyymissa kyselyssä on mahdollinen.

Haluan esittelyn ja tarjouksen

Älykkäät jakolinkit

Voit jakaa kyselyjä jakolinkeillä ja voit yhdistää niihin haluamiasi tunnisteita. Mahdollistaa rajoitetun tunnistamisen (esim. toimipistekohtaiset linkit) ja tutkimusasetelmat (esim. 360-arviointi).

 

Lähettäjä-osoitteen kustomointi

OPTIO. Voit määritellä lähettäjäosoitteen sähköposti- ja SMS-kutsuille. Lähettäjäosoitteella on merkitystä ja voit asettaa sen juuri mieleiseksi.

Automaattiset kutsut

Lähetä kutsuja automaattisesti, kun kutsuun linkitetylle listalle tulee uusia vastaajia. Lista voi sijaita Zeffissä tai siihen integroidussa järjestelmässä. 

CSS- ja JSON-editorit

Zeffi-käyttö ei edellytä koodausosaamista. Jos sinulla sitä kuitenkin on, voit editoreilla kustomoida kyselyjä monipuolisesti.

Vie vastaukset takaisin

Mikään järjestelmä ei ole irrallinen saareke! Vie vastaukset asiakas- tai henkilöstöjärjestelmääsi, mikäli haluat pitää kaiken tiedon yhdessä paikassa. Rikastettu tieto on käytettävissäsi oikeassa paikassa ja palautejärjestelmä on valmis.

 

Tavataanko virtuaalisen kahvikupposen äärellä?

Varaa sinulle sopiva aika kalenteristamme.

Haluan esittelyn ja tarjouksen